BUSCA

Presentació marca turística


El Perelló, tan a prop!!", La marca que aposta pel turisme de proximitat
L'alcalde de El PerellóMiguel Fosha presentat aquest matí la nova imatge i estratègia turística del municipiamb el suport de la Diputació i la Generalitat Valenciana.






L'Ajuntament del Perelló ha creat la marca turística amb la qual es promociona com una destinació de proximitat a la ciutat de València i l'àrea metropolitana; i incentiva el consum dels seus principals productes i serveis durant tot l'any.Amb aquesta marca es pretén "identificar i posicionar en el mercat turístic al Perelló", explica l'alcalde Miguel Fos, per aconseguir "atreure al nostre principal mercat potencial, els turistes valencians, posant en valor no només els nostres recursos naturals sinó també potenciant nousproductes turístics autòctons com la gastronomia, els comerços de qualitat o un producte agrícola com el reconegut Tomàquet del Perelló ".Aquestes declaracions tenien lloc aquest matí durant la presentació oficial de la nova marca i Web del Perelló, un acte que ha comptat amb l'assistència de l'alcalde de El Perello, Miguel Fos, acompanyat del diputat provincial de Turisme,Ernesto Sanjuán i del director General de Turisme, Sebastián Fernández, que han aplaudit aquesta iniciativa amb la qual "del Perelló aposta per la diferenciació i la proximitat".Segons el diputat provincial de Turisme, Ernesto Sanjuán, del Perelló ha realitzat importants millores en el sector turístic mantenint sempre la seva identitat de poble i "ha sabut defensar la seva i posar-ho en valor", puntualitza.Per la seva banda, el director General de Turisme, Sebastián Fernández, ha reconegut la importància de coordinar el treball de les diferents institucions per donar cobertura a aquest tipus d'iniciatives.Tan a prop!Situat dins el Parc Natural de l'Albufera ja només 23 quilòmetres de València, del Perelló rep majoritàriament turistes nacionals, que quadrupliquen la sevapoblació en els mesos d'estiu. Molts d'aquests turistes procedeixen dels municipis propers i especialment de la ciutat de València, i gaudeixen al Perelló d'una segona residència de platja.És per això que la nova marca turística del Perelló es recolza en el concepte de proximitat per arribar als prop de dos milions de potencials turistes de València i àrea metropolitana, amb l'objectiu d'incentivar el desplaçament aldestinació no només durant períodes estivals, sinó durant tot l'any.La marca es recolza gràficament en el tomàquet, un element diferenciador i reconegut per la seva alta qualitat. El tomàquet és un producte clau que cobra especial protagonisme en la nova estratègia de promoció turística del Perelló.Dinamització turísticaAmb la marca "del Perelló, tan a prop!" L'ajuntament ha posat en marxa una estratègia de promoció que pretén renovar i dinamitzar el sector turístic com a motor econòmic del municipi. "Per Al Perelló s'ha convertit en una prioritat
trobar noves vies de desenvolupament, definint nous productes que assegurin en el futur el manteniment i millora del flux turístic del municipi ", ha confirmat aquest matí l'alcalde, Miguel Fos.